Bukan rekaan – PM — *Pelaburan lebih RM40b *Bursa Malaysia stabil *Nilai ringgit kukuh

Februari 22, 2007 at 1:43 pm (Fakta Sebenar)

22 Feb. Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi menegaskan, pertumbuhan dan kedudukan ekonomi Malaysia yang semakin baik ketika ini bukan sesuatu yang palsu atau direka-reka.

Perdana Menteri berkata, pelaburan asing dan domestik yang mencecah lebih RM40 bilion, kenaikan Bursa Malaysia yang stabil serta pengukuhan nilai ringgit jelas menunjukkan ekonomi negara ini berada pada landasan yang tepat.

Malah tambah beliau, fakta-fakta yang dikemukakan oleh kerajaan selama ini adalah tepat dan bukannya angka-angka yang cuba dilakukan untuk mengaburi mata rakyat.

Fakta-fakta ini telah disalahguna oleh pihak pembakang yang cuba memutarbelitkan cerita dan kebenaran asal kepada satu bahan yang boleh dijadikan modal untuk menyesatkan masyarakat kita.

12 Komen

  1. kuntakinte said,

  2. lampu said,

    Kita seharusnya berterima kasih di atas usaha Pak Lah dalam mentadbir negara kita iaitu Malaysia.Cuba kita fikirkan sejenak,selepas negara kita dijajah oleh orang lain negara kita terus maju kehadapan dan menjadi perhatian masyarakat dunia dengan pelbagai usaha dalam pentadbiran negara,sosio ekonomi,pembangunan masyarakat dari segi pemikiran dan tingkah laku.Negara kita begitu kaya dengan masyarakat yang majmuk,bersatu padu menentang kezaliman yang berlaku di persada dunia.Begitu juga dengan penindasan yang tidak berlaku di Malaysia.
    Dengan pertumbuhan ekonomi negara yang semakin baik dan kukuh diharap banyak pelabur asing yang datang ke Malaysia untuk melabur dan mengukuhkan ekonomi negara.

  3. peterpan said,

    betul ke.. bole percaya ke… budak sekolah tadika mungkin percaya kot

  4. ah meng said,

    peterpan…kalau kau tak caya, kau le dtg tgk kat pejabat perdana menteri….aku siap letak kapet merah lg kat kau…

  5. azmi said,

    peterpan…kau tak caya ek?? maknanya kau skola stakat tadika jerla….kau xlayak nk bagi komen….hahaha…

  6. letih said,

    nasib baik aku skola sampai habis…
    sebab tu la aku tak percaya dgn cerita kat atas..
    kesian peter pan

  7. man said,

    diaorang nie buat cerita macam bagi gula gula kat budak2 tadika..
    kesian diaorang nie semua… kena tipu je dgn boss dia … sambil tido pulak tu…
    hahaha

  8. letih said,

    blog nie pun syok sendiri laa…
    asik tapis je… manja betul…

  9. JIMMY said,

    blog jaguh kampung

  10. adijagat said,

    berikan pengajaran pada Barisan Nasional pada pilihanraya akan datang nanti…
    supaya mereka lebih menjaga kepentingan rakyat daripada tauke tol…
    supaya mereka lebih menghormati hak rakyat…
    hidup rakyaaaaattt….

  11. adijagat said,

    apa nie… tapis komen… malas la aku nak join lagi..
    baik aku tido je… macam boss hang tuuu

  12. aku said,

    ckp kat budak tadika boleh la….mcm ah meng n azmi tu….asyik kena tipu je ngan boss dia….

    budak tadika je boleh pcaya apa yg ko tulis….org blajar U x mudah nak pcaya pekara2 mcm2 nie….

    kesaian ah meng n azmi kena kencing ngan boss dia…sampai lenjun…hahahahaha

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: